maandag 21 december 2015

Dekens en Cals...

Dag allemaal,

In 2015 heb ik voor het eerst meegedaan met Cals. Ik ben begonnen met de Crochet Along 2015, die 40 weken duurde. Ik heb deze deken gehaakt met Acryl stylecraft DK. Het was een super leuk project en heel leerzaam.  Daarnaast ben ik later gestart met nog een Cal de Sophie,s Garden Universe. Deze duurde wat korter en heb ik gehaakt met katoen. Deze laatste deken was echt pittig. Heel veel steken geleerd, maar met de duidelijk beschrijvingen ben ik eruit gekomen.

Ik vind wel dat ik me nu een gevorderde haakster mag noemen, na zoveel haakwerk.... haha...

Ik ga in 2016 weer starten met een Cal en wel de mix,n match, daarover lezen jullie binnenkort meer.

Cal 2015 gehaakt met Acryl Stylecraft DK


Cal Sophies garden universe gehaakt met Phildar coton 3


Lieve groetjes Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.