maandag 28 december 2015

Filet gehaakt sjaaltje

Dag allemaal,

8 januari ga ik meedoen met de Cal 2016 Mix,n & Match. Om toch nog wat te doen te hebben, ga ik dit filet sjaaltje haken uit het boek Haken en Kleur van Saskia Laan en Claire Boeter. Ik had er ooit al katoen voor gekocht, licht roze By claire katoen. Ik haak het op haaknaald 3 met een speciale haaknaald, die ik pas gewonnen had bij Diny Sprakel. The crochet lite haaknaald met een lampje erin. Echt handig, nu heerlijk op de bank met de schemerlampjes en kaarsjes aan, geen groot licht, lekker haken, want hij geeft goed licht. Hij is voor dit haakwerk heel geschikt, voor Amigurumi beestjes minder, omdat je dan vast moet haken en dan vind ik hem kwetsbaar, maar voor gewoon haakwerk is het een aanrader...

Wordt vervolgd...


Lieve groetjes Anke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.