vrijdag 13 mei 2016

Scheepjes Cal...

Dag allemaal,

Afgelopen 3 weken hadden we hier heerlijk vakantie, altans de basisschool en mama dan eigenlijk ook. Manlief moest werken op het Hemelvaartweekend na en de oudste 2 jongens hadden de eerste 2 weken vakantie en de 2 meiden deze week ook nog en gaan pas dinsdag weer naar school.
De eerste week rond Koningsdag was het koud, maar de laatste 2 weken is het genieten.
Onze jongste dochter is 5 en speel nog graag in de speeltuin, samen met haar vriendinnetje en haar moeder hebben we dagen in de speeltuin gezeten, met nog een vriendin erbij... Hakend en kletsend hebben we ons vermaakt...
Natuurlijk zijn we alle 3 begonnen aan de Scheepjes Cal, met de blokken in 1 kleur vinden we het zo een mooie deken. Elke week krijgen we een nieuw patroon en inmiddels hebben we afgelopen woensdag week 4 gekregen en die is nu af...
Het was een leuk golvend patroon...

Ik haak hem met Stylecraft, eigenlijk haak je hem met een zelfde soort acryl garen Color Crafter van Scheepjes, maar ik ben met dit garen met een andere Cal bezig en ik vind de Stylecraft mooier, persoonlijke keus denk ik, dus soortgelijke kleuren gezocht van mij favorite acryl garen...

De gratis patronen voor deze deken en alles over deze Cal vind je hier: https://www.facebook.com/groups/scheepjescal/?fref=ts



Met Hemelvaartsweekend heerlijk naar het strand geweest. Manlief vissen, kids aan het spelen en ik heerlijk haken...


De lapjes van week 4, een golvend patroon...


En hier tot nu toe de eerste 4 weken bij elkaar. De draadjes in de hoeken markeren de hoeken, hoef ik straks niet meer te tellen bij het aan elkaar haken...

Lieve groeten Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.