zaterdag 4 juni 2016

In mei leggen alle vogels een ei...

Dag allemaal,

Ondertussen is de meimaand aangebroken en in mei leggen alle vogels een ei... 
Toen ik dit gratis patroontje van Marrot Design had gezien, was ik gelijk verkocht. Je kunt het patroon hier vinden: https://www.marrotdesign.nl/product/kuikentje-in-eierdop.html
Het is een heel gemakkelijk patroontje en je hebt heel snel resultaat.

Special ben ik bij de AH een eierdoosje gaan kopen, de eitjes lekker opgegeten en het doosje gepimpt tot een echt nestje... De eitjes zijn uitgekomen.

Ik heb de kuikentjes gehaakt met Phildar Coton 3 op haaknaald 3. 
De oogjes zijn veiligheidsoogjes van Joy!Crafts, maat 5 mm. Voor alle oogjes neem een kijkje op de website: http://www.joycrafts.nl/cat/259-Ogen_Neuzen#products=21







Lieve groetjes Anke

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig. Wat heb je er trouwens een mooi doosje voor. Nog nooit gezien in deze vorm. Je hebt het ook zo mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, het doosje is een eierdoosje van de AH Ronddeel eieren. Dit keer eitjes gekocht voor het doosje ;)

      Verwijderen
  2. Dag Anke,

    Kwam je vogeltjes tegen en ik vind ze echt leuk zo in het doosje. Ik vroeg me af of je de paper blossoms ook zelf gemaakt hebt? Of is dat van Joycraft?

    groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.