zaterdag 1 oktober 2016

Funny's

Dag allemaal,

Al een tijdje was ik lid van de leuke facebook groep Funny's  https://www.facebook.com/groups/1529677234000529/?fref=ts
Hele leuke poppetjes en zo schattig om te zien. Ik was er weg van. Helaas hier in de buurt verkoop niemand ze, dus ik was aangewezen op een internet winkel. Ik had nog veel projectjes om te haken, dus eigenlijk bleef het liggen, maar elke dag op facebook zag ik ze voorbij komen. Nu mijn grote projecten af zijn, was het dan ook echt tijd om ze te bestellen. En ja ze zijn binnen.
Ik heb gekozen voor het eskimootje en het slakje. Zo schattig beide. De pakketten zijn echt helemaal compleet op een haaknaald na. Dus genoeg garen, leuke accessoires, vulling en zelfs een duidelijke beschrijving erbij voor een hele leuke prijs.

Toen mijn dochter van 6 ze gisteren ze zag, riep ze uit. O die zijn schattig, die haak u wel voor mij he? Ik hou zoveel van eskimootjes en slakjes... 

Dus ze zijn echt enthousiast ontvangen.

Wordt vervolgd...




Hier het slakje even uit de verpakking gehaald. 3 bollen Rio katoen, een duidelijke beschrijving, vulling en hele mooie schattige accessoires... ik word er stiekem altijd hebberig van...


Lieve groet, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.