woensdag 1 maart 2017

Mandje...

Dag allemaal,

Vorig jaar had ik het boek Happy Colours haken gekocht, wat me in de boek aansprak was het wisselen van kleur in elke toer. Dat geeft een super leuk effect en je leert gelijk in het boek, hoe je de kleurwissel van toer naar toer kunt laten verlopen.

Ik had eerst een konijn eruit gehaakt en nu dit leuke mandje. Ik heb het gehaakt met By Claire 2 en haaknaald 5,5. Het is nog best een groot mandje geworden van zeker 20 cm doorsnee.
Je haakt 1 toer gewoon vaste in 1 kleur en daarna haak je een toer vaste met kleurwissel, dus bijvoorbeeld 1 steek roze, 1 steek lime.
Dit geeft aan de buitenzijde, maar ook aan de binnen zijde een super mooi effect. Je kan het mandje dus aan 2 kanten gebruiken.

Handig en gezellig om kleine haakprojectjes waar ik mee bezig ben in op te bergen.



Lieve groet Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.