maandag 9 oktober 2017

Vestje

Dag allemaal,


Bij scheepjes kwam ik dit gratis patroon tegen van een vestje. http://www.scheepjes.com/nl/patronen/vrouwen/vest-van-stone-washed-826/.
Ik vond het zo een leuk modelletje met al die gehaakte vierkantjes als mouw, dat ik er aan begonnen ben.

Ik haak hem niet met Scheepjes wol, maar met Amore 160 van Borgo de 'Pazzi. Dit is een draadje van 70% wol en 25% Polyamide en nog wat acryl en viscose.
Hij haakt zo mooi op, zo glad en pluist totaal niet, wat ik heel belangrijk vind bij een mooi project.
Het is mijn eerste vestje, dus ook wel heel spannend, gaat het straks passen. Ik haak hem op een donkerblauw jurkje voor de winter.


Verder ben ik nog bezig met een muts en sjaal voor mijn dochter in Tunische haaksteek, die is bijna klaar, dus laat ik jullie heel snel zien.

Lieve groet, Anke

1 opmerking:

  1. Het is echt een mooi vestje met die aparte mouwen. Jouw kleurencombinatie is mooi. Het blijft altijd spannend of zelfgemaakte kleding goed past. Dus tussendoor steeds even meten en passen is belangrijk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.