zaterdag 3 maart 2018

Kussen Olle

Dag allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een project laten zien, die ik afgerond heb.
Dit keer een kussen en wel Kussen Olle van Handwerkjuffie.
Het is een rechthoekig kussen met de maat 30 x 50 cm. Het was een leuk project om te haken. De steek is erg leuk met de 2 kleuren, waardoor je een mooi ruitpatroon krijgt.

Er zit een los binnenkussen in, dus de hoes is altijd te wassen. Ik heb 12 knoopjes gehaakt en daarmee gaat het kussen open.

Ik heb hem gehaakt met 6 bolletjes Durable Cosy Fine, van elke kleur heb je 2 bolletjes nodig. Alleen ik kwam van de roze net 1 toer te kort, dus het kussen is 1 toer korter geworden.




Lieve groet en fijn weekend, Anke

1 opmerking:

  1. Prachtig! de kleuren, patroon en vooral die knoopjes. Die geven het kussen net nog wat extra.
    Ik zou er zo ook aan willen beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.